Global News Newsroom

Stellantis México: Jeep® México llega a TikTok

3 de agosto de 2022 Construida sobre 80 años de herencia legendaria, Jeep es la auténtica marca de SUV que brinda capacidad, destreza y versatilidad a las personas que buscan viajes extraordinarios.

Canada Product and Corporate Information

Links to the Canada current product lineup press kits and corporate information.

Stellantis ´Mexico: Jeep® y Juventus: 10 años de éxito

7 de julio de 2022 La pretemporada del torneo 2022-2023 comenzó el 1 de julio y marcó diez años de asociación entre Jeep® y Juventus.

Stellantis México: Alfa Romeo F1 Team ORLEN presenta ‘Beyond the Visible’

6 de julio de 2022 La Fórmula 1 es la máxima expresión del deporte del motor. Con el rendimiento técnico más avanzado y los márgenes más pequeños que determinan la victoria o la derrota, las mejoras más pequeñas que realiza cada equipo son el resultado del trabajo incansable de investigación y desarrollo.

FCA Canada Reports Second Quarter 2022 Sales Results

July 4, 2022 FCA Canada today reported second quarter 2022 total sales of 47,184 vehicles, an increase of 17 per cent versus the same period last year. Retail sales were up 18 per cent compared with results from Q2 of 2021.

Stellantis México: Comienza la cuenta regresiva: ¡Solo cinco días para que el PEUGEOT 9X8 salga a la pista!

5 de julio de 2022 El próximo 10 de julio de 2022, los dos prototipos PEUGEOT 9X8 Le Mans Hypercar del equipo Peugeot TotalEnergies harán su debut oficial en carreras en Monza, Italia, en la cuarta ronda del Campeonato Mundial de Resistencia FIA 2022 (FIA WEC). Basándose en el éxito de sus programas anteriores con el 905 (1990>1993, propulsado por un motor de gasolina V10) y el 908 (2007>2011, propulsado por un HDI FAP diésel V12).

Stellantis México: ¡65 años del icónico Fiat 500!

4 de julio de 2022 FIAT celebra hoy el 65 aniversario de su icónico 500, símbolo de la nueva dolce vita que, en su versión eléctrica, se ha convertido en líder europeo de la movilidad eléctrica.

FCA Canada présente ses résultats des ventes du deuxième trimestre de 2022

July 4, 2022 FCA Canada a annoncé aujourd’hui des ventes totales de 47 184 véhicules au cours du deuxième trimestre de l’année 2022, soit une hausse de 17 % par rapport à la même période l’année dernière. Les ventes au détail ont augmenté de 18 % par rapport aux résultats du deuxième trimestre de 2021.

Stellantis México: Jeep® celebra este 4 de julio con el paquete Freedom para JT y Wrangler 2023 en Estados Unidos

4 de julio de 2022 Como tributo a los miembros de las fuerzas armadas estadounidenses este 4 de julio, la marca Jeep® ofrece un exclusivo paquete Freedom de edición limitada con temática militar para los modelos JT y Wrangler 2023. La marca Jeep realizará una donación de $250 dólares a organizaciones benéficas militares por cada vehículo Freedom vendido.

Stellantis México: Un domingo difícil en Silverstone para el equipo Alfa Romeo F1 Team ORLEN

3 de julio de 2022 Alfa Romeo F1 Team ORLEN tuvo un día difícil en el Gran Premio de Gran Bretaña. Zhou Guanyu fue víctima de un gigantesco accidente del que salió, afortunadamente, ileso, mientras que Valtteri Bottas se retiró por problemas con la caja de cambios.

Stellantis México: Stellantis México reportó en junio ventas de 7,169 unidades

1 de julio de 2022 Stellantis México reportó en junio ventas de 7,169 unidades. La marca con mayor número en ventas del grupo fue Ram.

Stellantis Celebrates First Anniversary, Speeds Transformation to Sustainable Mobility Tech Company

January 19, 2022 Born from the bold and visionary spirit of its founding companies, Stellantis N.V. was created to shape the future of mobility with innovative and sustainable solutions. Today, Stellantis marks its first anniversary with a review of the major milestones accomplished during the past 12 months.

Amazon, Stellantis Collaborate to Introduce Customer-centric Connected Experiences Across Millions of Vehicles

January 5, 2022 Amazon and Stellantis N.V., a leading global automaker and mobility provider, today announced a series of global, multi-year agreements that will transform the in-vehicle experience for millions of Stellantis customers and advance the mobility industry’s transition to a sustainable, software-defined future.

MEDIA ADVISORY: Stellantis CEO Carlos Tavares to Host Live Webcast at CES 2022

January 3, 2022 CEO Carlos Tavares will host a live webcast during CES 2022 to discuss the company’s transition to a sustainable mobility tech company on Wed., Jan. 5, 2022, at 8 a.m. PST / 11 a.m. EST / 5 p.m. CET.

Stellantis, Foxconn Partner to Design and Sell New Flexible Semiconductors for Automotive Industry

December 7, 2021 Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) (“Stellantis”) and Hon Hai Technology Group, (“Foxconn”) (TWSE: 2317) today announced the signing of a non-binding memorandum of understanding to create a partnership with the intent to design a family of purpose-built semiconductors to support Stellantis and third-party customers.

Canada: Alfa Romeo Celebrates its 111th Anniversary

June 24, 2021 Today marks the 111th anniversary of the Alfa Romeo brand as it was founded on this day in 1910 in Milan, Italy. The Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.) which later, following its acquisition of engineer and entrepreneur Nicola Romeo, would become Alfa Romeo in 1918. Since then, Alfa Romeo has played a major role in automotive history having designed, engineered and created some of the most iconic and beautiful vehicles and race cars the world has ever seen with a level of passion and performance that is second to none.

FCA Canada Donates $100,000 to United Way to Support Vulnerable Children in Windsor and Essex County as Part of Coronavirus-related Relief Actions

May 13, 2020 FCA Canada announced today that it is partnering with United Way/Centraide Windsor-Essex County with a donation of $100,000 towards the agency’s COVID-19 Emergency Response Fund, helping to provide food service programs for children in need as a result of the ongoing pandemic.

FCA Mexico: En febrero 2020 FCA México muestra crecimiento de 14% respecto a 2019

3 de marzo de 2020 RAM y Dodge fueron las marcas que sobresalieron en ventas en febrero. FCA México reportó un crecimiento de 14% comparado con febrero de 2019 con 5,420 unidades.

FCA Canada: Ram 1500 Awarded 2020 Pickup of the Year from Auto123.com

November 27, 2019 At a special ceremony today in Toronto, the all-new Ram 1500 was declared the 2020 Pickup of the Year by the editors of Auto123.com.

FCA Canada: 50 Years and Zero Chance of Growing Up: Dodge Introduces Limited-production Challenger 50th Anniversary Edition at 2019 AutoMobility LA

November 20, 2019  The “golden age” of muscle cars is now, and Dodge is celebrating the golden anniversary of its iconic Challenger with the new limited-production 50th Anniversary Edition, shown for the first time today at 2019 AutoMobility LA.

131 Articles  |  Page 1/7

© 2022 FCA. All Rights Reserved.
Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Mopar and SRT are registered trademarks of FCA.
ALFA ROMEO and FIAT are registered trademarks of FCA Group Marketing S.p.A., used with permission.

Journalists must be registered with the site to receive email alerts and to download high-resolution photos.

Don't have an account? Click here to register

MODIFY ACCOUNT